ID3216835

黑历史存放中心啊啊啊啊啊啊

Apollo (Eurovision 2017 - Switzerland) - Timebelle

啊,心痛爆哭

甜甜甜甜甜甜甜:

看到汤上很多人在说这首歌很ER,于是跑去听了一下,听完只想问词作者是不是R本人

首先歌名就叫Apollo了,其次歌词简直处处高能,大家感受一下?


【以下歌词和翻译来自网易云】


Like a bullet in my chest,

好似子弹贯穿我的胸膛

You're written, bound and etched

你被万世铭记

Forever in my mind

永存我心

 

We are fading in our hands

我们凋零在手心里

Lost somewhere in a wasteland

迷失在荒野中

Not knowing up from down

却浑然不知

 

But when the walls are caving

当高墙轰然倒塌

And the world keeps turning

世界照常旋转

We got the love, we got to love

我们拥有爱 我们追寻爱

 

Now I will never let you go

我不会让你离去

All the words won't make me fold

任何话语都不能阻止我

It is never easy

这绝非易事

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

 

Now I will never let you go

我不会让你离去

Give it time and we will grow

成长需要时间

Ain't no fun in easy

这绝非易事

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

 

I wear my heart on my sleeve

我开诚布公

You do the same for me

你照做如旧

When autumn comes around

秋天快到了

 

So when the walls are caving

当高墙轰然倒塌

And the world keeps turning

世界照常旋转

We got the love, we got to love

我们拥有爱 我们追寻爱

 

Now I will never let you go

我不会让你离去

All the words won't make me fold

任何话语都不能阻止我

It is never easy

这绝非易事

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

 

Now I will never let you go

我不会让你离去

Give it time and we will grow

成长需要时间

Ain't no fun in easy

这绝非易事

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

I'll follow you-u

我追随着你

 

So don't pull the rug from underneath us

请不要拆台

We're in trouble babe, but we got the love

我们深陷其中 但我们拥有爱

Don't pull the rug from underneath us

请不要拆台

Crashing down fast, as fragile as glass

不然爱会像玻璃一样迅速粉碎

 

But what are we now if we never tried?

如果未曾爱过 如今我们会是怎样

What are we now?

如今我们会是怎样

 

I will never let you go

我不会让你离去

Give it time and we will grow

成长需要时间

It is not supposed to be easy

这绝非易事

 

Now I will never let you go

我不会让你离去

Give it time and we will grow

成长需要时间

Ain't no fun in easy

这绝非易事

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

 

You, Apollo

阿波罗

It is never easy

这绝非易事

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

 

You, Apollo

阿波罗

It is never easy

这绝非易事

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗

I'll follow you, Apollo

我追随着你 阿波罗



评论
热度(70)
  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据

© ID3216835 | Powered by LOFTER